Delivery and payment
Delivery across Ukraine by Nova Poshta
1 500 uah
3 000 uah
Delivery to the regions of Ukraine is carried out with the help of the transport company Nova Poshta.
You can calculate the cost of Nova Poshta services at the link https://novaposhta.ua/delivery
Products can be shipped only to settlements where the sale of alcoholic beverages is permitted by current legislation.
After your order, the manager will definitely call you back. We send parcels on the next working day from Monday to Friday.
We are always happy to help you place an order and answer all your questions.
Contact center support: +38 (067) 519-11-12.
Operators' work schedule:
Mon.-Fri.: from 08:00 to 20:00.
Sat.-Sun.: weekend.
Please, upon receiving the order, we ask you to carefully check the parcel (either at the New Post office, or if you used courier delivery). Make sure there is no damage that may have occurred during transportation. But check the availability of all units of the product according to your order
For your convenience, we have compiled a selection of what you need to pay attention to:
- The packaging of our package is a box. If there is scotch tape, it is branded (we do not wrap the entire parcel with scotch tape). If you see that the box is all wrapped with ordinary tape, then it is possible that the bottle in this package was broken during transportation.
- If at least one bottle is broken when inspecting the package, we advise you to refuse the entire package. Even if the employee insists on taking the product that survived.
- If you have any complaints about the status of the shipment, contact Nova Poshta employees to draw up an Act.
After drawing up the Act, please contact us by phone +38 (067) 519-11-12, so that we will send you a new order the next day.
Further, we solve all issues with Nova Poshta independently.
Оплата
Пример текста. При оформлении заказа у Вас есть возможность осуществить оплату при помощи платежного сервиса Wayforpay прямо у нас на сайте! В этом случае Вы не оплачиваете никаких дополнительных комиссий.
Оплата производится наличными в гривнах при получении заказа. При этом, Вы получаете кассовый чек, подтверждающий факт оплаты. Учитывайте, пожалуйста, что кроме оплаты товара и суммы доставки дополнительно оплачивается 2% от суммы заказа + 20 грн. за перевод денег отправителю (согласно тарифам Новой Почты).
Убедительно просим Вас, при получении Вашего заказа в отделении Новой Почты (или если это адресная доставка - не отпуская работника курьерской службы Новой Почты) внимательно осматривать полученный товар:
- Убедитесь в отсутствии повреждений, которые могут быть получены при транспортировке
- Наличие всех единиц товара в соответствии с оговорённым заказом
- При наличии претензий к состоянию отправления обратитесь к сотрудникам Новой Почты для составления Акта и наберите нас (мы поможем разрешить Вашу проблему)